Gendergelijkheid in de top: vijf verloren jaren
In 2021 schreef Rosalien van ’t Foort-Diepeveen, gespecialiseerd in genderdiversiteit in de top van bedrijven, in Management Scope dat een vrouwenquotum de ongelijkheid in de Nederlandse boardroom niet zou oplossen. Het quotum is er sindsdien gekomen. Nu ziet ze dat het quotum inderdaad niet voor verdere emancipatie heeft gezorgd.
Lees verder op ManagementScope.nl
